יום רביעי, 19 בינואר 2011

הייה הקוסם של חייך

קוראים יקרים שלי
כמו שכתבתי לכם בעבר שמה שמעניין בדרך כלל את האנשים קשור למשפחה, בריאות, קריירה, זוגיות ולימודים. הפעם הגיע אלי גבר בסביבות גיל 50 שהתפטר ממקום עבודתי, מוסד פיננסי מכובד, והוא נמצא במעין תקופת המתנה. הוא בודק מיזמים שונים, ויש לו הצעות מעניינות.
"מה אתה רוצה לדעת?" שאלתי
"האם הבחירה הבאה שלי תהיה מוצלחת?" ענה
הוא בחר בשלושת הקלפים הבאים:
שמאל (עבר): המאוהב, אמצע (הווה): העולם, ימין (עתיד): הקוסם
הקוסם


המאוהב
העולם
מה מפתיע בסיפור שהקלפים מספרים?
המבט-כל הדמויות מתבוננות שמאלה אל האישה המבוגרת בקצה השמאלי של הקלף השמאלי. זהו הסיפור הסמוי בקריאה זו. האישה השמאלית, זו האישה המבוגרת, היא בעלת הניסיון והתבונה. מדוע כולם מתבוננים לעברה? כי היא המקור, היא אבן היסוד. לגבי השואל היא מגלמת את מקום עבודתו האחרון, המקום אותו עזב, שם היסודות לצמיחה המקצועית שלו.
סיפור הקלפים ופרשנות
קלף המאוהב: באופן כללי מסמל קלף זה יחסים בין בני זוג, אם כך תשאלו: מה הקשר של זוגיות לעניין השואל? ובכן רגשותינו למקום העבודה שלנו דומים לרגשות שיש לנו כלפי בן זוג. חישבו מה מרגיש אדם שרע לו בעבודה? כמעט מה שמרגיש אדם בזוגיות רעה, וכך גם להיפך. אנשים שמאושרים בזוגיות שלהם, מקרינים זאת לכל תחומי חייהם, אנשים שמצליחים במקום עבודתם, מקרינים זאת לכל תחומי החיים, יש משהו מקביל בין שתי המערכות. הגבר בקלף המאוהב נפרד מהאישה המבוגרת ופונה בגופו לאישה הצעירה, לגבי השואל תרגמתי תמונה זו למי שנפרד ממקום עבודתו הישן, שם צבר וותק וניסיון ופונה עכשיו למקומות חדשים, צעירים יותר ורעננים יותר, במה שנוגע אליו.
קלף העולם: קלף שעניינו הצלחה. השואל נמצא כרגע במצב המתנה כשההצלחה "אורבת" לו מכל פינה. הכל פתוח, מה שיבחר יתאים לו, גם אם הבחירה תעשה מהבטן ולא מהראש. כרגע השואל נמצא במקום שמתאים לו ביותר, הווה אומר בבית, הוא לא אמור בזמן הזה להחליט לגבי המשך הקריירה והתעסוקה שלו, כי הוא עושה את הדבר הנכון לו ביותר: הוא נח, והוא בהמתנה לדבר הטוב ביותר עבורו. ארבע רוחות השמיים פתוחות בפניו, הוא מוגן על ידי הגלגל הקוסמי מלווים אותו במצב ההמתנה יצורים שמימיים וארציים, כולם נמצאים שם על מנת לאפשר לו לעשות את הדבר הנכון לו בעת הזאת. שימו לב, גם דמות זו מתבוננת שמאלה, אל העבר אל האישה המבוגרת. להזכירו לא להעלים את מקום העבודה הקודם מתודעתו, כי לגביו הוא המקור, שממנו הוא ישאב ידע גם בעתיד.
קלף הקוסם: העתיד לגבי השואל משחק לטובתו, למעשה הכל ישחק לטובתו. הקלף מצויין להתחלות חדשות, השואל יוכל לנצל את כישוריו ולהגשים את רצונו. יש באפשרותו ללהטט את כל מה שנדרש. כמו קוסם הוא ידע תמיד להראות תוצאות עוצרות נשימה, יקסים את לב רואיו, וישאיר אותם בפה פעור לנוכח כישוריו. יש בידו ידע פרקטי, על כך מעידים המכשירים שעל שולחנו, וגם ידע פלאי, מעצם היותו קוסם. לגבי השואל יש רמזים שהיכולת שלו גבוהה מאוד, הוא מקדים את סביבתו, לכן לפעמים מהלכיו נתפסים על ידי הסביבה כאשלייה מאחזת עיניים, אך אל חשש רוב אנשי החזון נתפסים על ידי הסובבים אותם כאנשים שחיים באשליות, נכון? ומדוע גם הקוסם מביט שמאלה? זאת על מנת להדגיש את מה שכתבתי כבר קודם, אל לו לשואל להתנתק ממקום עבודתו הקודם, לפחות בשנה הראשונה להשתלבותו במקום החדש, כי שם המקור שלו, וקשר אליו פועל לטובת השואל.
לסכום: השואל קיבל קלפים מצויינים לגבי מה שנכון לו להווה ולעתיד, אך יחד עם זאת, הקלפים "מבקשים" ממנו לא לנתק את הקשר שלו עם מקום עבודתו הקודם.

"מה דעתך על הפרשנות שלי?" שאלתי.
"אני מרגיש טוב מאוד עם זה" ענה לי, "יש לי שאלה קטנה נוספת" המשיך
"מה?".....
"בשבוע הבא יש כנס גדול של עובדים ממקום עבודתי הקודם, הבוס שלח לי הזמנה ואני מתלבט אם להגיע לכנס, מה את חושבת?"
"אני לא חושבת" אמרתי "לשם כך יש לי קלפים, בחר באחד מהם"
הוא בחר בקלף המזג.
המזג

"לך לכנס" אמרתי
"מה ראית?" שאל
"איזון, פשרה וזרימה, יכולת להביא להרמוניה, מתינות, זהירות וסבלנות" אמרתי, "הנוכחות שלך בכנס תמתן כעסים, תרגיע את האחרים, ותעשה לעניינים שלך רק טוב."
איש יקר, ברכתי מלווה אותך באשר תלך.



מקווה שנעמה לכם הקריאה
מחבקת את כולכם

אורנה
  


5 תגובות:

אר"י אמר/ה...

אורנה היקרה
הניתוח היה מעניין מרתק ומזמין את האדם שלפניך להחליט את ההחלטות נראה לי שזו המטרה של הקלפים האלה.נראה לי שגם את הקוסם של חייך . יישר כוח

orna shafrir אמר/ה...

תודה אר"י, עשית לי את היוםםםםםםםםםםםםם

שגיא שמחה אמר/ה...

ניתוח הקלפים שלך עשיר ומשכנע, והוא מעיד על בשורות טובות המכוונים לאופקים חדשים של שגשוג. ההצעה המסיימת את הפרשנות - מלאת תבונה. אהבתי מאד !

שגיא שמחה אמר/ה...

ניתוח הקלפים שלך עשיר ומשכנע, והוא מעיד על בשורות טובות המכוונים לאופקים חדשים של שגשוג. ההצעה המסיימת את הפרשנות - מלאת תבונה. אהבתי מאד !

orna shafrir אמר/ה...

שמחה יקירתי, תגובותיך הן התבונה בהתגלמותה הכתובה. אני אוהבת לקוראן, וגם לומדת מהן.
חיבוקים

אורנה