יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

קסמן של הטארות שלי: היי הקיסר של חייך!

שלום יקירי
הפעם אשתף אתכם בקריאה שקיימתי עבור חברה מיד לאחר תהליך תקשור שעשיתי עבורה.
אני מתקשרת בתמונות, כשלקוח שואל שאלה אני מתמקדת מאוד, מעבירה עצמי למצב  מדיטטיבי ומתחילה לראות תמונות כמו בסרט נע. התמונות בדרך כלל סמליות. אני מספרת תוך כדי התמקדות מה אני רואה, השואל רושם, ואחר כך אנו מפרשים את התמונות שראיתי, אני מנחה את תהליך הפרשנות באמצעות שאלות אימוניות.
הפרשנות יוצרת תובנות חדשות אצל השואל.
כשתקשרתי עבור חברתי הופיעו המון סמלים שקשורים לרוחניות אך הפעם בשונה מתמיד הופיעו גם מילים כמעט כולן קשורות ללמידה. כשהיא פרשה את התקשור היא סיפרה שאכן היא מתחילה ללמוד רוחניות בימים אלה, התקשור שיקף לה את  תהליך ההתחזקות הפנימית שהיא עוברת בנושא הערכתה את עצמה וחיזק את הבחירה שלה ללמוד רוחניות.
היא היתה מרוצה מאוד מכיוון שקיבלה חיזוק לבחירה שעשתה לאחרונה, בחירה שמבחינתה היא קפיצה "קוונטית" בהתחזקות הפנימית אותה היא חווה.
שמחתי מאוד.
שאלתי אותה אם היא עדיין מעוניינת שנקרא בקלפי הטארות. תשובתה היתה חיובית. היא בחרה בקלפים הבאים:
 
קיסר
קוסם

נזיר









 ימין (עתיד) – הקיסר , אמצע (הווה) – הקוסם, שמאל (עבר) – הנזיר
בקריאה אני מחפשת בדרך כלל את ההפתעה. לא תמיד יש אך כשזו נמצאת היא בולטת לעין. מה מפתיע הפעם? כל הדמויות מתבוננות שמאלה, אכן ניחשתם נכון, כולן מתבוננות אל העבר.
למרות השוני הרב בין הדמויות ובין מה שהן מסמלות, המשותף להן שכולן מתבוננות אל העבר. הנתון הזה קשור כמובן לתקשור שהתקיים באותה פגישה. בהמשך יתברר לכם מהו ההקשר ועד כמה הוא חשוב לבנית תובנות חדשות.
שאלתי אותה: מה בעברך, שאם תפרצי אותו תוכלי להיות "הקיסר של חייך?" היא השתהתה קמעה ואז החלה לספר:
"מעולם לא יכולתי להיות הקיסר של חיי מכיוון שמעולם לא האמנתי בעצמי. גם כשהפכתי לאם וילדי בגרו עלתה השאלה, איך זה יכול להיות שאדם חכם כמוני, בעל יכולות לא מיצה את הפוטנציאל שלו ולא מימש את עצמו? תמיד רציתי ללמוד ותמיד רציתי להתקדם, אך מעולם לא היתה לי האמונה בעצמי שאני יכולה. זה כנראה מה שהכניסו לי לראש מאז שהייתי ילדה קטנה, אני חיה בתחושת החמצה גדולה"
אני: על מה מורים לך הקלפים להתבונן?
היא: אולי על ההחמצה, אולי על מה שעיכב אותי?
אני: את מתבוננת בחולשה, ואני חושבת שהקלפים מבקשים ממך להתבונן על הגדולה שבך, ועל החוזקים שלך, באמצעותם את תפרצי את כל הגורמים המעכבים, שבגללם לא מימשת את היכולת שלך ללמוד ולהצליח בכל מה שאת חולמת עליו.
היא: למה כך את חושבת?
אני: בגלל קלף הקיסר. זהו קלף העתיד שלך, הוא מראה לך שאת יכולה להיות הקיסר של חייך, מה שמאפיין את הקיסר הוא כוח, סמכות, ביטחון, יכולת הגנה, עושר, עוצמה פנימית, מנהיגות, מעמד, ראיית מטרות, ועוד. מה שהחמצת אינו העובדה שלא למדת, שלא היתה בך אמונה שאת יכולה, אלא ההחמצה הגדולה שלך שכל החוזקים שלך היו בשטחי העיוורון שלך, את לא ראית אותם על מנת לנצלם להגשמה עצמית. ללמוד אפשר תמיד, רבי עקיבא החל ללמוד בגיל ארבעים וראי לאן הגיע. התבונני יקירתי על עוצמותיך, זה בהוראת הקיסר הדמות הסמכותית והחזקה מבין שלוש הדמויות בקלפים. מתוך העתיד היא משקפת לך את העבר ואת ההווה באמצעות מניפת החוזקים שלך.
"ומה תפקיד הקוסם? דמות ההווה?" היא שואלת. 
להראות לך שתם העידן בו יכולת לנצל אחוז קטן מכישוריך, החל עתה עידן חדש, החלה זרימה בחייך, החוזקים שהסתתרו פורצים החוצה ומלווים אותך אל העתיד, שבו תהיי הקיסר של חייך.
איך כל זה קשור לתקשור? התקשור "צבע" עבור השואלת, מה זה עבורה להיות "הקיסר של חייה", כשהיא תגשים את היכולות שלה בתחום הרוחני, הן בלימודים והן בחיי היום יום, או אז היא תהיה הקיסר של חייה.
סכום
הפעם עסקתי בתקשור ובקריאה, ובקשר ביניהם. מה שבלט בתקשור הוא פיתוח החיים הרוחניים בחיי היום יום של השואלת, מה שהקלפים סיפרו היה להתבונן אל החוזקים שלה, מהם התעלמה שנים רבות. הקשר בין התקשור לקריאה: כשהיא תגשים את עצמה על בסיס החוזקים שלה היא תהיה הקיסר של חייה, ובמציאות שלה החוזקים הם היכולות הרוחניות שלה.   

קוראי היקרים, מקווה שנהניתם מהקריאה, אני עומדת לרשותכם, ניתן לשלוח אלי שאלות ותגובות דרך "תגובות". מחבקת את כולכם, שאור והצלחה ילוו את חייכם.

באהבה
אורנה
0506283529




4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי אורנה יקירתי.כל הכבוד .הניתוח כרגיל מעניין ומפתיע. ההסבר קצר ולעניין. הסכום במקום. ברכות. באהבה.בלה.

orna shafrir אמר/ה...

בלה יקרה
בזכות המשוב התומך שלך
כתבתי אחרת והוספתי את הסכום
תמיד שמחה ללמוד מחברה מפרגנת
נשיקות
אורנה

שגיא שמחה אמר/ה...

אורנה יקרה,
הקריאה בכתביך מזכירה לי כל פעם מחדש
את התחושה שהייתה פעם מנת חלקנו, כשהיינו קטנים, ערומים ,ללא קליפות, טהורים וחפים מכל כאב. תחושה של אור גדול שמאפשר לראות, להבין ולהתקדם ללא חשש...זאת אגב היתה התחושה שמילאה אותי כשפגשתי בך לראשונה...
מחבקת אותך,

שמחה שגיא.

orna shafrir אמר/ה...

שמחה יקרה, ברוכה השבה לבלוגיה. התגעגעתי אליך. תודה על דבריך שהינם מקוריים ומיוחדים. מי שחש את האור הזה, זה הסימן שהאור הוא חלק ממנו.
מכיוון שאת מאירה את האחרים את מסוגלת לראות גם את אורם.
אוהבת אותך
חיבוקים

אורנה