יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

על ניצחיותה של הנשמה

על ניצחיותה של הנשמה
בעקבות ד"ר מייקל ניוטון "זכרונות מהעולם הבא" בהוצ' אור עם 352 ע'

 זה אינו הספר הראשון שאני קוראת על הנושא אך הוא בהחלט הארכני והמייגע ביותר. אם אני משווה לספרו של ד"ר בריאן וויס "מורים ושיעורים בזמן" אני מוצאת שניתן לקצר וליידד את הספר על הקוראים.

במה עוסק מייקל ניוטון? לאחר שכתב את "מסע הנשמות" בו תיאר מה קורה לנשמה בין הגלגולים עוסק ניוטון בספר זה באפשרות להבין /ולפתור סוגיות עכשוויות על רקע גלגולים קודמים או חיים בין גלגולים.

סיפורה של איליין נותן מושג על הבוננויות החדשות שיש לאנשים שעברו רגרסיה לחיים בין גלגולים "התברר לי שרגרסיות לחיים שבין גלגולים מביאות עמן הבנה עמוקה של האופן שבו ניתן להסיר מחסומים לא מודעים, המפריעים לנו לנהל חיים שמחים ומעוררי השראה. כשאנחנו נעשים מודעים לחוזים שערכה נשמתנו עם אנשים שנמצאים בחיינו כיום וכאלה שהכרנו בגלגולים קודמים, ועם קבוצת הנשמות הראשית שלנו, אנו עשויים לוותר על תפקיד הקורבן, ולהבין כי בחרנו בהתנסויות מסויימות על מנת ללמוד מהן." (שם ע' 167).

תארו לעצמכם שיש מישהו בחיים שלכם ש"עושה לכם את המוות", קשה לכם איתו, שום דבר אינו מתנהל איתו על מי מנוחות, מתחים, מריבות וחוסר סיפוק, ואתם שואלים "מה עשיתי שקיבלתי את העונש הזה?" ובכן לפי התפיסה שיש חיים אחרי, ושיש לנו שיעורים בחיים אלה, עליכם להבין שאולי אותו אדם הינו נשמה גבוהה הרבה יותר מכם, שהחליט לעזור לנשמתכם לעשות שיעור משמעותי בחיים אלה, ובחר בהסכמתכם להיכנס לגוף ולזהות "שתעשה לכם את המוות" בגלגול הנוכחי. בעצם היישות הגבוהה הזו לקחה על עצמה תפקיד קשה, שרק נשמות גבוהות מסוגלות לעמוד בו. לפי ניוטון יש במידע זה לאפשר לכם בוננות חדשה במערכת היחסים הקשה שאתם חווים, ובמקום לרטון ולקטר, יש לקבל החלטה ללמוד את מה שבאו ללמד אתכם.   

יש מה ללמוד מהספר, אפשר להאמין ולקבל אפשר לא להאמין ולדחות.
לצורך הנאה, הבנה ולמידה מספיקים 200 עמודים מהכתוב.
לטעמי הספר ארוך מידי למסר שהוא מתכוון להביא.

האם כדאי לקרוא?
אם קראתם את שני הספרים שהזכרתי בפתיח לפוסט זה, ניתן לוותר על הספר.

שיהיה לכם סוף שבוע נהדר

תודה שביקרתם בבלוגיה

באהבה מאורנה

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אוהבת לקרוא את מה שבת דודתי החכמה כותבת . לקרוא ולהחכים

orna shafrir אמר/ה...

אוהבת את תגובותיך בת דודתי. תודה

הסודות של איווט אמר/ה...

אורנה,

תודה.

אכן, לעיתים באמצעות הבנה נפתחות דלתות חדשות ונמוג הכאב.

שבת שלום

רחל

orna shafrir אמר/ה...

רחל יקרה
אם ניתן להפיג את הכאב
ההתנסות שווה
כל טןב
ושבת מבורכת

אורנה