יום ראשון, 13 במרץ 2011

בין אס המטבעות לאס המטות

בין אס המטבעות לאס המטות
הגיעה אישה מדהימה, שהצהירה "אינני פוחדת מכלום, למעט דבר אחד: אני חשה בחרדה במנהרות (שאין רואים את האור בקצה), בכל פעם שאני עוברת ברכב במנהרה,  אני חשה קוצר נשימה, וחרדה גדולה, מה זה?" מכיוון שבסגנון חייה היא נוסעת הרבה היא פוגשת בפחד זה לעיתים קרובות.
הברור החל מתקשור:
תמונה ראשונה: מקום לא מוכר, ראיתי אותה בבגדים בלויים, מראה עלוב, היא העמיסה על גבה שקיות בד מלאות במזון או בגדים לא ברור, על ראשה מטפחת, בגדיה הכהים מכסים אותה מכף רגל עד ראש. עומדת ליד רכבת, הרכבת חונה במנהרה, זו תחנה בסגנון ישן מאוד. מימינה גבר, מראהו רע, הוא מחזיק בידו מעין שוט, הוא צועק עליה, הם מחליפים דברים בשפה לא ידועה לי. הוא נעמד לפני הרכבת. הרכבת יוצאת מהתחנה ודורסת את הגבר הזה.
תמונה שנייה: רואה אותה בדמותה הנוכחית, יושבת ברכבת עם הפנים לכיוון הפוך לנסיעה. הרכבת מתחילה לנסוע. פתאום מנהרה, היא מקבלת סחרחורת, מקיאה, שותה מים, מתאוששת. התמונה חוזרת על עצמה שוב.
תמונה שלישית: אני רואה אותה יושבת על גבעה צחיחה ומקוננת, נעה קדימה ואחורה.
תמונה רביעית: רואה צבעים בירוק חזק וגם בוורוד.
אני שואלת: מה אני רואה?
מסר: הצבעים קשורים לצ'אקרת הלב, החיים אינם חיים בהווה.
פרשנות:
הפחד ממנהרות אינו קשור בחיים אלה בכלל, אלא לאחד הגלגולים הקודמים. השואלת היתה כנראה נשואה לגבר, שנהג עימה באכזריות. באחת ההזדמנויות כששהו בתחנת רכבת במנהרה הוא נדרס על ידי הרכבת. השואלת מקוננת על מותו, ומתאבלת. בכל פעם שהיא במנהרה מקפיצה הנשמה שלה זכרון זה על מנת לזמן לה שיעור, באמצעותו היא תפטר מהפחד.
לצ'אקרת הלב צבע ירוק בעל הילה ורודה, לטעמי צבעים אלה מופיעים בתקשור כסימן, שהעבודה אמורה להיעשות בצ'אקרת הלב.

בחירת הקלפים:
השואלת בחרה בשלושה קלפים:
שמאל: אס המטבעות
אמצע: קלף מס' 1 – הקוסם
ימין: אס המטות

אס המטות




אס המטבעות

הקוסם

                           
סמלי הקלפים:
אס המטבעות: תשומת לב לעניינים ארציים, גשמיים וחומריים. חשיבה מעשית ועניינית, יש גם הקשרים לכסף.
קלף 1 הקוסם: יכולת להקסים, יכולת לחבר בין תחומים שונים ולהפיק תועלת מחיבור זה. אדם שיודע מה הוא רוצה, בעל יכולת הגשמה. פועל מצויין בטווח מיידי, ובעל בטחון עצמי.
אס המטות: יצירתיות, יכולת לקֶשֶר, אנרגיה אירוטית, ניתוב דחפים. אפשרות ביטוי.
פרשנות:
השואלת בחרה בשני קלפי אס, בחירה לא שגרתית, שמעידה על חוזקותיה הרבות. הבולט בקלפים הוא הניגוד בין האסים בין יכולות ענייניות וחומריות (אס המטבעות) לבין יכולות יצירתיות ודחפים יצירתיים (אס המטות). בהווה השואלת נמצאת במקום של גישור וקישור (קלף הקוסם) בין הניגודים המאפיינים את חייה, אם בעבר היתה עניינית בגישתה לחיים הרי העתיד מכין אותה לניתוב יצריה לכיוון יצירה. קלף ההווה, הקוסם מבהיר לה שהיא תוכל לעשות את כל החיבורים בין הניגודים הללו על מנת לחיות את חייה באופן הראוי לה ביותר.
איך זה קשור לשאלה שהיא שאלה?
לכאורה הקלפים לא קשורים לשאלה או לתקשור. לרגע נדמה שאין קשר בין הדברים. ובכן התשובה לקשר נעוצה בהתבוננות נוספת בשאלה שלה, בצבעים שעלו בתקשור ובאס המטות.
לשואלת פחדים במנהרות שאין היא רואה את הקצה. אס המטבעות מאיר פן זה באופייה בשל נטייתה לענייניות ולארציות, היא אינה משלימה עם מצבים שאין להם הסבר.
תשובה אחת לפחד התקבלה בתקשור: הענין קשור באחד הגלגולים שלה ועם הידע הזה עליה לעשות עבודה.
תשובה שניה מתקבלת באמצעות הקשר בין צבע הירוק בתקשור לבין אס המטות. אם תתבוננו שוב באס המטות תראו שהצבעים שלו הינם ירוק ואדום במסגרת. אס המטות מחזק את התקשור בסמנו את הקשר בין צ'אקרת הלב, (הצבע הירוק) שם מצוי הפחד לבין המנהרה ( השכיבו את הקלף ותקבלו צורה ארוכה בעלת שני פתחים).
מה זה אומר? על מנת להפחית את הפחד מפני מנהרות יש לעשות עבודה בצ'אקרת הלב. מכיוון שהקוסם הוא הלהטוטן שמסוגל לקשר בין רבדים שונים, אומרים הקלפים לשואלת נצלי את כישוריך לחבר בין הענייני בחייך לבין הרובד היצירתי בחייך ומצאי את הדרך לטפל בצ'אקרת הלב שלך, הטיפול בה יביא מזור לפחדיך.
אני בטוחה שתצליחי, אישה חזקה ויקרה.
ולכם קוראי היקרים אני מאחלת את כל הטוב האפשרי.

באהבה

אורנה


    



תגובה 1:

אלה אמר/ה...

הפגישה היתה מרתקת מאוד ממליצה