יום שבת, 19 באוקטובר 2013

פריסת קלפים מזמנת את קלף 13

פריסת קלפים לשבוע שמתחיל ב 20 באוקטובר 2013

פריסת קלפים לשבוע זה זימנה את קלף 13.


פריסת קלפי טארוט שמזמנת את קלף 13 מרמזת על שינוי משמעותי ממש ברמת מהפכה. נכון שכל פריסת קלפים מרמזת על שינויים, כי היא מאפשרת התבוננות מזווית ראייה חדשה על מצב נתון, שלאורה מוזמן השואל לעשות שינוי בחיים שלו.

מה בפיה של פריסת קלפים שקלף 13 הוא הכוכב שלה?

לחכות להחלטות שיוצרות שינויים מהותיים, שכוללים פרידה, מהפך, טריקת דלת, בקיצור פריסת קלפים שתביא לצעד לא שיגרתי ובלתי צפוי.

פריסת קלפים - קלף 13
משמעויות 

 שחרור מהשפעתן של דמויות סמכות, סוף של תקופה, ניתוק מהעבר, הורדת מסיכות, ויתור על מה שלא נחוץ, מעברים, מודעות לאופי החולף של כל דבר, שחרור מקיבעון.

פריסת קלפים- קלף 13
מסרים

כולנו חוששים להשתחרר מדמויות סמכות, יש בדמויות אלה משהו וודאי שמאפשר לנו ביטחון ושהייה במקום. לחתוך יחסים מוכרים על מנת להבנות חדשים הנה משימה מפחידה ולא כל אחד בשל לעשותה. פריסת קלפים זו אומרת שמי שמרגיש טיפת בשלות לעשות זאת, השבוע טוב להחלטה מסוג זה.

מי לא מכיר את פחד הפרידה? כמה אנחנו נתקעים כי פוחדים להיפרד ממקום מגורים, מעבודה משעממת מבני זוג מקטינים? אם נתבונן על פריסת קלפים זו נבין שהינה הגיע הזמן לעשות צעד לכיוון זה.

לא כל פריסת קלפים על משמעויותיה מתאימה לכל אחד, לכן אני מציעה בכל פריסת קלפים מספר אפשרויות, כך שלכל קורא תהיה נישה מתאימה לו.

הנה אפשרות אחרונה להתחבר למה שמציעה פריסת קלים זו: לפתח את היכולת לראות את האופי החולף של כל דבר. אז גם אם קשה למישהו השבוע, אתם מוזמנים להתבונן על הקושי מהמקום של האירעיות שלו בחייכם.

כמה מילים על פריסת קלפים:
כשהתחלתי לשלב את הקריאה בקלפים בעבודתי כמעצימה אנשים דרך הרחבת התודעה שלהם החלטתי שיהיה מן הראוי להפריש מעשר מהיכולת הזו שהיא מתנה בעיני, ולכן אני מקפידה אחת לכמה זמן לשלב פתיחה בקלפי טארוט חינם במהלך הייעוץ או האימון. דבר נוסף הקפדתי לא להיקרא קוראת בקלפים אלא להבהיר שבמהלך אימון או טיפול פריסת קלפים הנה פיגום בעבודה והרחבת הטיפול. לכל הפונים אלי בנושא טארוט פריסה ממוחשבת, אני עונה שזה למשחק ולשעשוע, הקלפים הנם כלי טיפולי שבא לעזרתו של המאמן במהלך אינטראקציה בין שני אנשים, אי לכך פתיחת טארוט מוחשבת אינה פריסת קלפים להעצמה אלא שעשוע נחמד לשעת פנאי.

  
תודה ליואב בן דב על ההיתר להשתמש בתמונות מאתרו. הינה הלינק: http://bendov.info
שיהיה לכם שבוע הכי שמח

אתרים בנושא טארוט או פריסת קלפים



באהבה
אורנה שפריר-הרחבת התודעה


תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

13- שונאת את המספר הזה. שונאת את הצליל. גלעדי שלי ידעת לבחור את תאריך הפרידה......