יום שבת, 5 בפברואר 2011

כשעוצמה ומזג פוגשים זה את זו

קוראי היקרים

טארוט וייעוץ
לראשונה השתמשתי בארבעה כלים על מנת לתת ייעוץ והכוונה, ולמה ארבעה? על מנת להצליב כמה שיותר מידע. וזה ממש עבד. אני כאן על מנת לשתף אתכם.
הגיע אלי גבר בגיל העמידה שעזב לאחרונה ג'וב ניהולי בכיר מאוד במגזר הפרטי. מכיוון שלא חסר לו כסף הוא לא לחוץ על עבודה. אך כשמציעים לו תפקיד בכיר אחר, הוא נמצא בהתלבטות, לא חייב אבל מה, לא יודע אם רוצה ואם כדאי ואם בכלל....................
הוא הגיע אלי בתחילת החודש ובפיו השאלה: הציעו לי תפקיד ניהולי בקונצרן גדול מאוד, אני מתלבט, תעזרי לי להחליט?
כלי ראשון: בדיקת עמדות
נתתי לו כשישה היגדים לגבי השאלה ששאל וביקשתי שיעריך את עמדתו כלפיהם בין 1 ל 5. ( 1נמוך מאוד  5 גבוה מאוד).  כשבדקתי את הממצאים גיליתי כי כל ההיגדים נעים בין 3 ל 5 למעט ההיגד שבדק את מידת ההתלהבות שלו שאותה העריך כ 1. ידעתי  מתוך התשובות שסימן שאין לו מה לחפש בתפקיד שהוצע לו.
החלטתי לעבור לכלי הבא, לראות אם הוא מחזק או מחליש את הממצא.
כלי שני: תקשור
התמונות שעלו בתקשור:
  1. השואל עומד משמאל לערוץ נחל יבש, משני צידיו מעין קירות לא גבוהים. הוא מפנה גבו לקיר הימני, ומתחיל לטפס על סולם שבקיר השמאלי ועולה למעלה. על הקיר הימני מופיע זר עגול, מסוג הזרים שמניחים על קברים.
  2. השואל מתבונן סביב, על פניו נסוך חיוך גדול. בידו ספר, לא בעברית, התחושה שזה ספר כמו הארי פוטר, כמו כן יש לו המון דפים ביד. משמאלו עץ שמצל על שטח גדול. הוא מתיישב, מביט בדפים, ומיד משליך אותם לכל עבר. הוא פותח את הספר ושוקע בקריאה נעימה. פניו קורנות והתחושה היא שהשואל מאושר מאוד.
  3. מרחוק על גבעה נמוכה עומד בנין לבן יפה, עליו כתובת באנגלית. השואל מסובב גבו לבנין. לפתע רואים די הרבה אנשים שמסתובבים ברחבה שלפני הבנין. השואל מסתובב עוד קצת, עד שכל גבו מופנה לבנין.
  4. השואל הולך לכיוון הבנין, בדרך חבר אומר לו, כן כדאי לך, אך הוא מהסה אותו. לפתע הבנין נעלם ובמקומו שוב עץ גדול. השואל נעצר בראש הגבעה מניף ידיו כלפי מעלה. הוא פורש מחצלת מתחת לעץ. פותח את הספר וקורא. פניו שוב קורנות אור.
כלי שלישי: טארות
     מזכירה לכם: שמאל-עבר, אמצע-הווה, ימין- עתיד
השואל בחר בשלושת הקלפים הבאים: שמאל-קיסר, אמצע- הכוח, ימין- המזג
מזג


הקיסר

הכוח

 הקיסר: עמדת כוח, סמכות בדר"כ במקום עבודה, הכוח נובע מעוצמה ושליטה, מדובר במנהל/מפקד שיש לו אוטוריטה  ומעמד בטוח.   
הכוח: עוצמה פנימית, שליטה וגם תקיפות. יש שליטה ביצרים, ויכולת להביעם באופן מבוקר. השואל ישיג את מטרותיו מבלי להפעיל כוח/שליטה חיצוניים.
המזג: איזון פשרה והרמוניה. שאיפות ורצונות שונים אינם מביאים למאבק פנימי אלא לעושר וגיוון. יש ריסון בכל הנוגע לסיפוק תשוקות, הכל נעשה במידה הנכונה. יש התכוונות לעבודה לצורך התפתחות אישית אולי עבודה רוחנית. יכולה להיות התבוננות בעולם הפנימי.
פרשנות:
בתקשור קיבל השואל מסר חד משמעי: קבור את העבר, הוא רואה על הקיר הימני זר שמניחים בבית קברות, לכן הוא מפנה עורף לצד הזה ( צד ימין בתקשור= עבר). ההתכוונות שמאלה היא לעבר העתיד, כמו כן העלייה מלמטה למעלה היא רמז להתפתחות. כשהשואל יושב בתמונה השניה תחת העץ ו"מעיף" את הדפים הוא נפרד מסמלי מעמדו הקודם, מנהל, שחלק מזמנו עסוק בניירת ובבירוקרטיה. הקריאה בספר תחת עץ היא התרגעות והתכנסות פנימה, אני ועולם המבדה. מדוע ספר בשפה אחרת עם סימני הארי פוטר? זה מרמז לשואל שהוא יכול להתעסק בתחומים חדשים ובנושאים חדשים אלה עבורו כמו שפה חדשה, ומדוע דוקא הארי פוטר? כי מדובר בעולם הקסמים, לגבי השואל הכל אפשרי וקסום לגביו. הבנין הלבן בראש הגבעה מסמל שוב את המקום הניהולי, הגבוה, שבדרך אליו מנסים לשכנעו להיכנס פנימה, אך ברגע שהוא דוחה זאת, נעלם הבנין והוא שוב תחת העץ עם אותו ספר. פניו קורנות. העץ כסמל לעץ הדעת, הספר הוא מקור דעת לשואל.
המסר בתקשור: קבור את העבר, את תקופת היותך מנהל מוכר ובחר בעולם חדש וקסום עבורך. אתה אוהב ללמוד דברים חדשים ולהתפתח, לך על זה כך תמצא את השלווה.
המסר בקלפים: הקלפים מחזקים את התקשור באמצעות הסמלים של התמונות. ברור היה שקלף העבר ייצג את תקופת הניהול והסמכות וקלף ההווה, מסמל את המקום בו נמצא השואל, עדיין מחובר לתחושת הכוח והעוצמה, עדיין לא נפרד מדמות הקיסר אך יחד עם זאת הרמז הוא שעתה הוא שואב עוצמה מפנימיותו, אין יותר עוצמה חיצונית. קלף הכוח אומר שעוצמתו הפנימית תוביל אותו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו, הקלף מבהיר לו שהוא אדם עוצמתי ללא סמלי מעמד ותפקיד חיצוניים. קלף המזג מרמז שהשואל הולך לתקופה של הרמוניה בחייו, הוא יבחר רק במה שיאפשר לו איזון, שלווה ונינוחות, ואלה לא יהיו קשורים לשום תפקיד אלא להתמסרותו למה שנשמתו אוהבת: ללמוד, להיות בשלווה ובהרמוניה עם כל הכוחות והעוצמות והיצרים הפנימיים.
ברור שקלף המזג הוא תמונת הקריאה בצילו של העץ שהופיעה בתקשור, להיות במקום הראשוני שוב, לחזור לגן העדן לקנות דעת חדשה וליהנות מנינוחות, שלווה ואיזון פנימי.
כלי רביעי: המטוטלת
לזו לא נשארה עבודה רבה, על השאלה אם נכון לשואל להיעתר להצעת התפקיד החדש, היא טלטלה עצמה בעוצמה מימין לשמאל וחזרה, בשפתה זה אומר: לא ולא.
סכום:
ובכן שואל יקר, היפרד מסמלי העוצמה החיצוניים, יש לך עוצמה פנימית ענקית, ברגע שתחייה עמה בענווה, הרחק מעיני "ההמון הבוער" אז תדע ימי אושר ושלווה כמו שהיו בגן עדן.
ואיך אני יודעת זאת?
בבדיקת העמדות זיהיתי שמבחינה אנרגטית אתה נמוך מאוד ביחס לקבלת תפקיד חדש, וכשהתמונה האנרגטית חלשה ברור לי שאין זו הדרך. התקשור מסר לך, בחר רק במה שיביא אותך למקום של שלווה והתחברות לעצמך, והקלפים חיזקו זאת, הראו לך שאתה נפרד מעוצמה חיצונית מתחבר לעוצמה הפנימית ומחפש איזון והרמוניה בחייך, המטוטלת מעצם אופייה פוסחת על תהליכים היא מיד מטלטלת עצמה לאות שלילה בכל האמור לתפקיד החדש שהוצע לך.
בטבלה הבאה ריכוז ממצאים לגבי התלבטות בנוגע לתפקיד ניהולי חדש:
 הכלי
דף עמדות
תקשור
טארות
מטוטלת
התשובה
אין אנרגיה לתפקיד ניהולי חדש
אורח חיים שלוו, התחברות לטבע, לראשוניות.  למידה והתפתחות אישית
העתיד מציע שלווה, הרמוניה ואיזון פנימי
לא לתפקיד חדש

 שיהיה לך בהצלחה, איש יקר, כי אם תלך אחר קולך הפנימי, מבלי שאחרים "יטמאו" אותו אתה תצליח למצוא מרגוע לנפשך הסוערת.
באהבה לכולם
אורנה



11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

את מלכה

orna shafrir אמר/ה...

לא מלכה ולא בת מלכה, אוהבת אדם אנוכי

אנונימי אמר/ה...

את כן מלכה!!!!
פשוט נפלא לקרוא כל אות שלך

orna shafrir אמר/ה...

תודה רבה רבה על הפירגון
אורנה

אנונימי אמר/ה...

הנתוח שלך לגבי השואל מעניין מאד כיוון שהוא שאל משהו מאד ספציפי ואילו אתפרשת יריעה רחבה מאד של הגדים הקשורים לחייו בעבר הווה ועתיד. השימוש בארבעת הכלים לקבל הצלבת מידע מרשים ביותר ומומלץ להמשיכו אולי להשתדרג בו עד שאפשר יהיה להגיע למסקנות נחרצות יותר עד כמה שאפשר בתחומי ידע אלה.אני מניח שהיית לו לעזר רב כיאני לאחר נסיון כזה בוודאי הייתי פועל בהתאם למה שהכלים כוונו אתכם.
יישר כח

orna shafrir אמר/ה...

תודה לך אנונימי. אכן אני חושבת לשדרג את הכלים שמאפשרים לי הצלבה על מנת להגיע לתוצאות יותר מדוייקות, אני בהחלט מקבלת את ההצעה שלך, נראית לי משדרגת, וממקום טוב. אני מקווה שאוכל גם בעתיד לעזור לאנשים ולתת להם יד בדרכם אל עתידם. חיבוק גדול.
אורנה

רפאל אמר/ה...

אורנה
מקסים, והקסם עוד יותר גדול בכך שהבדיקה שלך שולשה ובכל שלושת הפעמים התוצאה היתה זהה.
חזק ואמץ
רפי

orna shafrir אמר/ה...

רק אדם מקסים כמוך יכול לגלות את הקסם

אורנה

שמחה שגיא אמר/ה...

מרתק מתמיד!!! החידוש שהכנסת הפעם, איסןף נתוני הניתוח באמצעות ארבעה כלים שונים מעצים את היכולת לקבל הבנה גבוהה ונקייה, ומאפשר להבין עוד יותר טוב מהו הנכון להיעשות.. איזה יופי !!!

שמחה שגיא אמר/ה...

מרתק מתמיד!!! החידוש שהכנסת הפעם, איסןף נתוני הניתוח באמצעות ארבעה כלים שונים מעצים את היכולת לקבל הבנה גבוהה ונקייה, ומאפשר להבין עוד יותר טוב מהו הנכון להיעשות.. איזה יופי !!!

orna shafrir אמר/ה...

אכן יקירתי, הכלים ממש עושים את ההבדל

אורנה