יום שישי, 17 בספטמבר 2010

פרישה כייפית ממערכת החינוך

שלום לכולם
סוף סוף אני פותחת את הבלוג החדש שלי על אימון, רוחניות והתפתחות אישית. עתה משפרשתי ממערכת החינוך אחרי כ 33 שנים בהוראה ובהדרכה אני מרגישה חופשית להמשיך בתנועה הנכונה לי, ז"א לפתח את העסק שלי כמאמנת יועצת ומדריכה. אני שמחה לספר שהפרישה עבורי הינה הזדמנות למימוש עצמי בתחומים חדשים. אהבתי את עבודתי במשרד החינוך, שם עסקתי ב 18 שנים האחרונות בפיתוח ובהנחית מורים במלמדים אוכלוסיות במצוקה. שנים ראיתי בעבודתי שליחות והגשמה, הטמעתי במערכת את התפיסה שכתיבה ארוכת טווח הינה דרך ללמידה ולהתפתחות. היום אחרי 18 שנים הרעיון הזה ממומש גם על ידי יחידות אחרות במשרד ולכן אני רואה עצמי כמי שממשה את החזון שלה.
זה ממש כייף.
בבלוגיה אעסוק בנושאים שקשורים לאימון רוחני, להתפתחות ללמידה, לכתיבה לסיפורים ולסיפורי חיים. בטח יהיה מעניין.
בינתיים גמר חתימה טובה.
אורנה

5 תגובות:

orna shafrir אמר/ה...

הבלוג עלה יםה

אלה ממן אמר/ה...

אורנתי היקרה
כל פעם אני נדהמת מחדש
כל הכבוד
הלוואי שתגיעי לתודעתם של רבים

בהצלחה

orna shafrir אמר/ה...

אלה יקרה שלי
תודה רבה על הפירגון והנתינה
אני אוהבת מאוד את מה שאני עושה
ומברכת כל יום על הפרישה
הכתיבה הינה אנרגיה שזורמת בדמי
ואני שמחה שמצאתי את הנישה באמצעותה אני מפרסמת
חיבוקים
אורנה

אנונימי אמר/ה...

אורנה יקירתי,כל הכבוד על הניתוחים הניסוחים וההסברים.כמו כן מתבקשת השאלה מתי את פותחת לי את קלפי הטארות. אני בטוחה כי ההצלחה מובטחת לך ולי כחברתך(דופקה} נחת ומקור גאווה. את גדולה...

orna shafrir אמר/ה...

דופקהלה מתי שאת רוצה אני כמובן לשרותך
אורנה