יום שבת, 7 בספטמבר 2013

הקוסם

טארוט השבוע- מה 8 לספטמבר 2013 עד 14 לספטמבר



השבוע בסימן הקוסם (קלף מס 1)

משמעות:
לא יאומן. קלף שנבחר לתחילת השנה החדשה לפני ארבעה ימים היה קלף 13 קלף ללא שם שמשמעותו סוף והתחלה חדשה (קראו ברשומה הקודמת), ומה הקלף שנבחר היום? הקוסם, קלף ראשון בסדרה, קלף שמסמל  התחלות מעצם מיקומו בסדרת הקלפים.
מפליא בעיני, ובעצם כבר לא, בעצם כן, לפעמים רק נדמה לי שאני ממש מכירה את הקלפים, אך כל פעם מחכה לי הפתעה חדשה.

מסר:
ברור כשמש, שאני בוחרת במשמעות המיקום, קלף מספר 1 עבורי הוא התחלה, תחילת שנה, שבוע ראשון בשנה חדשה.
יהיה זה שבוע של הפתעות למי שיהיה קשוב, כדאי להיות סקרן מה השבוע מביא בכנפיו, עד כמה זה יסמל את אופיה של השנה עבור כל אחד מכם?
הכיוון אליו מתבונן הקוסם מייצג את העבר, מכאן נראה לי שיש רמז נפלא, התבוננו על תחילת השנה לאור מה שקרה בשנה החולפת.
מה היה לכם משמעותי אותו רוצים להמשיך?
מה רוצים לשנות?
איך משנים? האם דרושים לנו כישורי הקוסם על מנת לשנות?
התבוננו מתחת לרגלי הקוסם, יש שם מעין עלה משונן שחוצה אותו קו, כמו פתח, מה זה מעורר בכם? מה יש מעבר לפתח? מה צופן לנו העתיד הקרוב בשנה זו?
אחלה קלף לתחילת שנה

תודה ליואב בן דב על ההיתר להשתמש בתמונות מאתרו. הינה הלינק: http://bendov.info

שיהיה לכם שבוע הכי שמח

באהבה
אורנה שפריר- הרחבת התודעה
אימון לבני נוער ולמבוגרים


2 תגובות:

הסודות של איווט אמר/ה...

גמר חתימה טובה וצום מועיל אורנה יקרה,לך ולכל עם ישראל.

התגעגעתי :)

רחל

orna shafrir אמר/ה...

גמר חתימה טובה יקירה.
מזמינה לבלוגיה החדשה שלי:קוראים ומספרים. הינה הלינק: olla1953.blogspot.com
חיבוק
אורנה