יום שבת, 27 באוקטובר 2012

הכהן

הקלף שבועי- הכהן

טארוט לשבוע שמתחיל ב 27 לאוקטובר 2012

הכהן הינו קלף שמסמל סמכות רוחנית ואינטלקטואלית. הסמכות הזו מתייחסת יותר להיבטים רוחניים פחות להיבטים ארציים. עניינו העברת ידע מסמכות יודעת לאחרים, שבדרך כלל יודעים פחות.
המסר לשבוע זה:
בכל אחד מאיתנו נמצא המדריך שמחויבותו לתת לאחרים מהידע שלו, לחלוק אותו על מנת שהאחר יעשה תזוזה בחייו.
מה כל אחד יודע שיכול להיות לעזר גם לאחרים? מהשבוע כולנו מתבקשים לחלוק ידע לאו דווקא ממקום סמכותי אלא מגובה העיניים. "הינה אני יודע מניסיון אישי ומלימודים, אני מוכן לשתף במה שאני יודע את האחרים."
שימו לב שהכהן מביט ימינה אל העתיד, מה שמזכיר לי, ששיתופיות, נתינה לאחרים, למידה ותנועה יובילו אותנו מן הסתם אל עתיד טוב יותר.
תודות:
ליואב בן דב  על האפשרות לחלוק עם כולם את הקלפים מהאתר שלו. הינה הלינק:
באהבה
אורנה-אימון תודעתי וטארוט

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

השבוע בת דודתי היקרה נכנסתי לבלוג אחרי זמן רב (כפי שאת יודעת) לא היתה לי היכולת לעשות זאת.
וכל כך לא מפתיע ולא מקרי,שכל השבוע אני חושבת על חזרה מינורית לעבודתי.
וזה הקלף שאני קוראת. מה דעתך?

הסודות של איווט אמר/ה...

אורנה מקסימה,

תודה על מסר מעניין

ועל תגובתך בבלוג "טארוט ועוד דברים טובים" :).

סופ"ש מרתק.

רחל

orna shafrir אמר/ה...

רחל יקרה
תודה רבה
אוהבת את הבלוג שלך
שבוע נהדר
אורנה