יום שבת, 11 בפברואר 2012

הקלף השבועי- הקיסרית מופיעה שוב

ושוב בסימן הקיסרית

טארוט וסימנים

הופעתה של הקיסרית בשנית
הכל סימנים, ולאור התפיסה הזו שאלתי את עצמי, מדוע הקיסרית הופיעה שוב בהפרש של 4 שבועות בלבד?
התשובה שקיבלתי היא שהפעם הסימן מתייחס אלי! המסר השבוע הינו עבורי כקוראת וכמפענחת ולא עבור קוראי היקרים.

הקריאה: מה שבלט לעיני הפעם כשהתבוננתי בתמונה הוא איזור הבטן והסרעפת של הקיסרית, שימו לב שהאיזור מוגדל קמעה ובולט.
מדוע זה תפס את עיני?
באיזור הזה שוכן המוח הקדום, האינטואיטיבי, שממוקם באיזור מערכת העיכול "אני מרגיש את זה בבטן, יש לי תחושת בטן."

אני משתפת אתכם במסר האישי שקיבלתי מהקריאה:
"ובכן אורנה", אומרת לי הקיסרית, "הגיע הזמן להקשיב יותר ויותר לתחושות הבטן שלך, לקרוא ולפענח על ידי אינטואיציה. הידע הקדום עולה וממלא אותך, תנוחי מהמוח השמאלי שלך, הידע שלך נמצא "בבטן" במקום של האינטואיציה, לכי על זה, תהיי בזכות זה הקיסרית של חייך האישיים והמקצועיים כאחד."

תודה לך יקום על המתנה הזו, תודה לכם קוראי היקרים, שהייתם מוכנים השבוע להיות איתי, למרות שהקריאה השבוע לא היתה עבורכם.

שבוע נהדר לכולם.

באהבה-אורנה אימון תודעתי וטארוט

4 תגובות:

הסודות של איווט אמר/ה...

אורנה,

אכן,

לכי עם תחושות הבטן! לכי עם האינטואיציות!!!

תודה על ההסבר בעניין מיקומו של המוח הקדום. מואה.

שבוע מלא ברכה,

אהבתי.

רחל

orna shafrir אמר/ה...

רחל יקרה
אכן מזה זמן אני משוחחת עם "הבטן" שלי
והפעם כשקיבלתי את הקיסרית היתה לי מעין הארה
וואוו זה בשבילי.
תודה על הפירגון
שבוע שמח
אורנה

אנונימי אמר/ה...

לדעתי בת דודתי זהו מסר נפלא לכולם
האינטואיציה תחושת הבטן זה אחד הכלים היותר נכונים לחיינו
לרוב אנשים לא מייחסים לזה חשיבות
ושוב כרגיל את מאירה עיני האדם
תודה

orna shafrir אמר/ה...

תודה בת דודתי האהובה
מסכימה עם כל מילה
ההפתעה שהיתה לי
קשורה להרגשה החזקה מאוד
שהינה המסר עבורי
וזאת לאור העובדה
שבשבועות האחרונים היו לי המון שיחות
פנימיות בעניין
ויותר ויותר נטייה
לעשות את ההבדל באופני הקריאה
והינה זה הגיע
והעיר אותי בדיוק בזמן
וזרק אותי סופית להחלטה
ללכת קודם כל עם תחושת הבטן ורק אחר כך עם הידע שאני שואבת ממקורות שונים
תודה
נשיקות
אורנה